plockat svamp.

hej igen!

idag efter jag hade vart hos emme så åt jag lite satt vid datan och så. sen s följde jag med mamma och pappa och plocka kantareller.jag tycker att det är kul. men jag hade fort farande ont imagen -.- sen så gick den över. och så i vissa rörelser jag gjorde blev jag yr.  men vi fick faktist gansa mycket svamp. och vi plockar bara efter väg kanterna i skogen så vi åker bil och plockar svamp. också plocka jag lite blåbär så imon ska vi göra blåbärspaj. gott!!!!!!  sen så när vi kom hem satte jag mig i mitt rum och börja tänka lite så kom jag på att jag ville klippa min lugg så jag gjorde det. jag är inte värst bäst på att klippa mig själv men det blev la sådär.

men nu vet jag inget mer att säja än.....

godnatt & sovgott
puss & kram <3

Kommentarer
Postat av: vanja

har du lugg nu dåå??

haha jag kan rätta till den om den inte blev bra;)

haha har juuh klippt hela gabbes hår o han blev nöjd

2010-08-08 @ 09:31:27
Postat av: Emme

Du sa ju att du hade så ont att du inte kunde göra ngt utan att bli yr , men ändå kunde du plocka svamp och klippa din lugg ? :o

2010-08-09 @ 00:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0