lite allt möjligt!

hejsan!!

har precis vart ute och pratat lite med lollipop. älskar min söta kanin!!  det tog bara några år att övertala mamma.. men att övertala pappa... det tog en dag ;)

idag ska jag vara med vanja! antingen ska vi vara här och då gosar vi med lollipop och massa massa mer kul!!! och om vi är hos vanja.... då vet jag inte vad vi gör.

haha jippie!!! nu är märta här!!! kul :)  ( min brors hund )

hmm... vet inte vad jag ska skriva mer... 

om ni lästa min bdb stog vi vad vi fick med till lollipop. jag kom på en sak till som vi fick...
fi fick några ägg från deras hönor. ( in gick inte till lollipop )  dom äggen är jätte goda!!!

nu finns det inget mer att skriva..

puss & kram  ha en bra dag !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0