köpt kanin

hej!!!!

nu är jag super duper glad!!!!!!!!!!

idag så köpte jag en kanin! som heter lillipop xd gulligt namn jag vet! och är vit med röda ögon.
jag och vanja tog bussen till stallet. vi orkade inte sitta och vänta mer på att hanna skulle komma hem. så vi åkte tidigare. sen kom mamma när hanna hade kommpis hem så skulle vi ta in buren men så fick den inte plats i bilen. så mamma ringde pappa för att se om han kunnde kmma med en kärra(stavning) så va den inte på pappas jobb så vi åkte hem med lillipop och spån och hö. så skulle pappa hämte en kärra hos ngn.  så sen åkte mamma och pappa och hämta buren. så satt jag och vanja med lillipop. sen kom mamma och pappa så fixade jag och vanja buren lite. sen så la jag in spån och hö. och mat. sen släppte jag in lillipop i buren. 
( om du vill veta hur mkt allt kosta så gå in på min bdb.... vitsm@bdb )

ha det så bra.

puss & kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0