hemme sent ;)

hejsan!!!

jag kom typ nyss hem. jag johanna och emme var hemma hos danniz! lite kul. vi kolla på film, först på '' fjorton suger!'' och sen en liten del av '' djävulen och jag''

jag vet inte vad jag ska skriva! jag har total hjärn släpp!! jag är as trött!!

idag så var jag med mamma och pappa i stan.. inte så kul! men jag köpte. ett linne, ett bar byxor och lite mer. men det köpta jag inte i stan. det vi gjorde i stan var att stå vi några kompisar som har ett stånd så dom säljer typ massa saker ( inget såntdär skrot!!!)

imon så ska jag göra något kul! ( hoppas jag) jag vet inte vad jag ska göra.
och i går så var jag i stan!!

jag, emme, anna, julia, johanna och towe var på NRJ i gbg!! och gissa vilka vi träffa!!
hugo och pouwlina (staving)
för er som inte vet.. så är det kända bloggare! och hugo var med i '' den rätte för rosing'' och vann derimot!  jag fick ett kort på mig och pouwlina!! lite fail! för både emme och towe tog kort. towe med sin system kamera och emme med sin mobil. och jag kolla in i towes kamera och pouwlina kolla in i emmes! haha xd

asså gus vad jobbigt!!!! jag har ont i halsen det bränner typ. också är jag lite torr på tungan..

nu vet jag inte vad jag ska skriva mer..

hejdå
puss & kram! <3

Kommentarer
Postat av: Emme

Haha Jessie det stavas: Paulina xD <3

2010-08-29 @ 15:47:27
URL: http://emelinahernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0