fredagen den 13

hejsan!!!

nu ska jag berätta något kul!!

idag så skulle jag emme anna vanja och towe ha en tjej kväll. men vanja orka inte och towe ville inte... för en andledning -.-' aja så jag emme och anna bästemde oss för att se en skräck film så det blev.. fredagen den 13 och det passar bra för det är det idag .  hihi och jag skrek as många gånger och emme skrämde mig. också kom pontus in ( emmes lillebror ) och sen när den filmen var slut så skulle mamma hämta mig och anna (vi var hos emme) så satt jag vid ett ställe i emmes kök och var liv rädd så skrämmer emme mig så jag hoppar till as mycket! sen så kom mamma också körde hon hem anna och nu sitter jag och latar mig vid datan.

och imon ska jag sälja gt -.-

puss & kram


Kommentarer
Postat av: vanja

vadå inte orka???



jag sa att det blev för lite tid att vara med er! så det va ingen idee :O

2010-08-19 @ 19:05:52
URL: http://vanjapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0